.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصابات جدید حسین زادگان در ساری
مراسم تودیع و معارفه دو بخشدار شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان فرماندار ساری دو بخشدار دو دانگه و رودپی جنوبی ساری را معرفی و از بخشداران سابق قدردانی کرد.

محمد قلی نژاد از فعالان رسانه ای مازندران به عنوان بخشدار رودپی جنوبی و جهانبخش عشوری به عنوان بخشدار دودانگه ساری معرفی شد . نام عشوری ها در عرصه سیاست مازندران آشنا است.

احمد حسین زادگان فرماندار ساری در مراسم تودیع و معارفه بخشدار رودپی جنوبی اظهار کرد: پذیرفتن مسئولیت، خدمت به اسلام، نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه دولت در سه سال گذشته، به دور از حواشی، ثبات و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است، افزود: در سایه آرامش است که می توانیم به توسعه اقتصادی هم دست یابیم.

فرماندار ساری با اشاره به ظرفیت های بخش رودپی، گفت: بخشداران بازوان قدرتمند در اجرایی کردن سیاست های دولت هستند.

این مسئول با بیان اینکه استقلال بخشداران باید حفظ شود چون نماینده عالی دولت در بخش هستند، تصریح کرد: تصمیم گیری و پاسخگویی در مسائل بر عهده بخشدار است و می تواند در این مسیر از مشاوره دلسوزان نظام و انقلاب، بهره ببرد.

 امام جمعه رودپی نیز در سخنانی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا، وحدت میان مردم را افزایش داده و وحدت آفرینی خون شهدا در همه صحنه ها قابل توجه است.

حجت الاسلام عابدی افزود: رودپی از ظرفیت دانشگاهی و گردشگری برخوردار است و از این ظرفیت باید برای توسعه منطقه استفاده کنیم.

همچنین رئیس شورای بخش رودی هم گفت: رودپی جنوبی دارای 40 روستا، دو دهستان و 38 دهیاری است.

مرتضی شعبانی با اشاره به استقرار 11 واحد دانشگاهی در بخش رودپی جنوبی و دو اداره دولتی، تصریح کرد: رودپی جنوبی بیش از 7هزار هکتار آب بندان، 21 هزار نفر جمعیت با 6هزار و 480 خانواراست.

بخشدار جدید رودپی جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: با همفکری و دوستی و با تدبیر دولت باید امید را به مردم هدیه دهیم.

محمد قلی نژاد گفت: اقدامات مثبتی در بخش انجام شده و نیازمند توسعه بیشتر با استفاده از ظرفیت های منطقه هستیم.

 

معارفه بخشدار جدید دودانگه

 در مراسمی با حضور مسئولان بخش و فرماندار ساری، بخشدار دودانگه معرفی شد.

احمد حسین زادگان همچنین در مراسم تودیع و معارفه بخشدار دودانگه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، توجه خوبی به منطقه دودانگه شده و این بخش در حال توسعه است.

وی با بیان اینکه همبستگی مردم منطقه هم عامل دیگری برای توسعه بخش دودانگه است، افزود: مردم این منطقه حامی انقلاب بودند و در جنگ تحمیلی هم شهدایی را تقدیم نظام اسلامی کردند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه مردم دودانگه در برگزاری جشنواره گلابگیری نشان دادند می توانند کارهای بزرگ برای توسعه منطقه انجام دهد، گفت: گردشگری، کشاورزی، طبیعت گردی، صنایع دستی و نیروی انسانی از دیگر سرمایه های بخش دودنگه است.

این مسئول با تاکید بر سوابق خدمتی بخشدار جدید دودانگه، تصریح کرد: در انتخاب جهانبخش عشوری به عنوان بخشدار دودانگه، توصیه فردی را قبول نکردم و خودم در این زمینه تصمیم گرفتم.

حسین زادگان از شوراهای بخش و دهیاران خواست تا در راستای تحقق اهداف دولت، یاریگر بخشدار منطقه باشند.

بخشدار سابق دودانگه نیز در این نشست اظهار کرد: مطالعه و اجرای پروژه عظیم سد انجام شده که 30 میلیارد تومان اعتبار دارد.

لطف الله عباسی افزود: این پروژه در مرحله برگزاری مناقصه است  و برای انتقال آب به 5هزار هکتار زمین مستعد کشاورزی اقدامات مثبتی انجام شده است.

بخشدار جدید دودانگه نیز در سخنانی اظهار کرد: وظیفه سنگینی بر عهده ما است و در مقابل خون شهدا، مسئول هستیم.

جهانبخش عشوری با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در منطقه انجام شده و این برنامه ها را ادامه می دهیم تا به نتیجه برسند، افزود: با هم اندیشی و وحدت رویه به اهداف دست می یابیم.

وی با بیان اینکه اخلاق گرا، اعتدال گرا و قانون گرا باشیم، گفت: همه باید در بخش احساس امنیت کنند، گردشگر، سرمایه گذار و مردم منطقه باید در امنیت باشند.

عشوری با اشاره به اینکه اعتدالگرا هستم و از همه ظرفیت ها در توسعه بخش استفاده می کنم، ادامه داد:  باید دست به دست هم دهیم و به دولت کمک کنیم.

وی گفت: طرح های بسیاری در برنامه داریم و به زودی با دستگاه های حاضر در منطفه نشست برگزار می کنیم تا به این اهداف دست یابیم./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 27 مهر 1395
ميگن قلي نژاد راننده تاكسي بوده اين چه انتخابي است كه در دولت تدبير و اميد با بي تدبيري نا اميدي در مردم ايجاد ميكنند
اکبری دودانگه ای 27 مهر 1395
با سلام خدوم آقای عشوری راگرامی میداریم وآرزوی موفقیت برای این برادر ..ویک خواهش وکه راه مردومداری بخشدار سابق جناب آقای بکران بهشت که انصافا دلسوز ومهربان وکار دان وپیگیر برای توسعه بخش در تمام حوزه ها که بسیاری از کارها وپروژهای عمرانی دردوره خدمتی این برادر خوب در بخش دودانگه صورت گرفت مثل 20 کیلومت روکش وپمپاژآب گرجا که چه مشکلاتی داشت ..انجام شدوکشت گل محمدی وزعفران وهلا احمر ودریافت مجوز برای 600هکتار آب کشاورزی و......که اینشالله آقای عشوری بخشدار دودانگه ادامه دهنده راه بخشداران گذشته وتعریف پروژهای عمرانی وتوسعه اقتصادی بخش فعال باشند اینشالله تعالی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.